Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 6 lutego 2019

Jak gotować ryż ?


SKŁADNIKI:                              
  • szklanka ryżu
  • 2 szklanki wody
  • 3 łyżki oleju
  • pół łyżeczki soli

WYKONANIE:

1. Ryż przesypać do sitka i dokładnie wypłukać pod bieżącą zimną wodą.
2. Do garnka wlać wodę, dodać olej i sól. Zagotować.
3. Dodać ryż, zmniejszyć ogień. Ryż ma lekko bulgotać.
5. Przykryć garnek pokrywką i gotować 10 min.
6. Garnek zdjąć z ognia i odstawić pod przykryciem na kolejne 10 minut.


ZAPRASZAM NA FILM - Jak gotować ryż ?

Jeśli spodobał Ci się film subskrybuj mój kanał YouTube

14 komentarzy:

  1. Nigdy nie gotowałam ryżu z dodatkiem oleju, przyznam że nawet o tym nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często też gotuje bez oleju ale zawsze 10 min +10 min 😊

      Usuń
    2. Ja jeszcze zostawiam pod poduszką aby nepęczniało

      Usuń
  2. To mi wszystko psuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skorzystam z porad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tego jeszcze nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie gotowałam ryżu z olejem hm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyczy się to również ryżu w woreczkach?

    OdpowiedzUsuń