Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 9 kwietnia 2019

Sałatka z pieczarkami


SKŁADNIKI:                              
  • 700 g pieczarek
  • 100 g żółtego sera
  • 4 jajka ugotowane na twardo
  • łyżeczka masła
  • rzeżucha
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 łyżeczki musztardy
  • sól i pieprz

WYKONANIE:

1. Pieczarki umyć, pokroić na plasterki i podsmażyć na maśle do odparowania wody z pieczarek.
2. Ser i jajka pokroić w kostkę.
3. Majonez wymieszać z musztardą.
4. Pieczarki, ser, rzeżuchę, jajka i sos majonezowy dokładnie wymieszać.
5. Doprawić do smaku solą i pieprzem.

ZAPRASZAM NA FILM - Sałatka z pieczarkami!

Jeśli spodobał Ci się film subskrybuj mój kanał YouTube
                   


*Facebook: https://www.facebook.com/AtlasSmakow/
*Instagram: https://www.instagram.com/atlas_smakow/



Kaloryczność przepisu wg Kalkulatora Kalorii:

KalorieMasaBiałkaTłuszczeWęglowodany
Pieczarki świeże15470021.632.3822.82
Ser żółty (pozostałe)34710026270
Majonez340500.3371.5
Musztarda22201.041.082.1
Jajka gotowane na twardo15510012.510.61.1
Jajko37726036.4260
Podsumowanie:13951230 g97.87 g104.06 g27.52 g

24 komentarze:

  1. Zrobię w sam raz na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze takiej nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  3. mm już dawno nie robiłam sałatki z pieczarkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smaczna sałatka, wszystkim w Święta smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robię podobną z dodatkiem szynki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej jeszcze nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pieczarki więc sałatkę też polubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomity przepis. Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sałatki, muszę wypróbować taką!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko robię, bo tylko ja lubię pieczarki w rodzinie!

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś regularnie robiłam sałatkę z pieczarkami aż zatęskniłam za smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie sałatki

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje same ulubione składniki :) Chętnie zrobię dziś na kolacje tylko może bez majonezu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pieczarki, sałatki z nimi jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wieki nie jadłam takiej sałatki! już mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Titanium teeth dog - TITENING DOG
    This is one 2019 ford edge titanium for sale of the best and most authentic teeth for the titanium knee replacement game - and that's right: titanium keychain it titanium build is the teeth of the dog and the dog you want. It's a well rounded canine teeth titanium wallet dog

    OdpowiedzUsuń